کلبه شادی
کلبه شادی

آهنگ جدید نریمان به نام یه دل میگه برو . یک دل میگه نرو . با 3 کیفیت

( ترانه سرا : مستانه پرندیان / تنظیم : آیدین بهزادی )


 


نظرات شما عزیزان:

ايليا
ساعت0:03---21 شهريور 1391
تو داري دوروغ ميگي براي اين كه دانلود كنيم بايد ادامه مطلب را بزنيم تو اين كا رو كردي تا عضو بيشتري داشته باشي
پاسخ: قبلا که این پست رو گذشتم باید عضو میشدید تا رمز ارسال شه اما الان رو نمیدونم! دیگه فکر نمیکنم اصلا لینک ها سالم باشن


نینا
ساعت23:00---13 مرداد 1391
با کتی موافقم.خب وقتی نمیشه دانلود کرد،واسه چی میذارین؟سنگین باشین لطفا.پاسخ:این آهنگ رو من خیلی وقت پیش تو وبلاگ گذاشتم خب مسلما بعد یه مدت فیلتر میشه و یا لینکش خراب میشه و من وقت ندارم که لینک هایی رو که قبلن گذاشتم و درست بودن رو هر دقیقه چک کنم.

کتی
ساعت22:57---13 مرداد 1391
افتضاحه.اینو که اصن نمیشه دانلود کرد؟؟؟؟-)پاسخ:این آهنگ رو من خیلی وقت پیش تو وبلاگ گذاشتم خب مسلما بعد یه مدت فیلتر میشه و یا لینکش خراب میشه و من وقت ندارم که لینک هایی رو که قبلن گذاشتم و درست بودن رو هر دقیقه چک کنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شده 23 مهر 1384برچسب:, توسط کلبه شادی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.